åh.va.tråkigt

egentligen vill jag blogga men har inte tid för det :/
jag har sattit igång med 2 kurser på komvux, kemi o biologi, jätte kul :/ men men.. det måste göras så jag kommer in på läkarprogrammet.

jag la mig strax innan tolv igår o vaknade elva idag haha ;D

senare idag ska jag berätta om MUA-utb, lägga upp ngr bilder på mig där jag över på "kenza-leendet" (hahaha marcello fattar, lova honom att visa) o självklart nya bilder på lilla kotten, tror jag glömt ngt nu?


näe, nu ska jag sätta igång. bajbaj

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅÅ ja super bra! Jaa jag typ förstår nu låter endå tråkigt men butikschef är ju alltid bra det är min mother :) JAAAA SUPER BRA DÅ KOMMER JAG TILL MALMÖÖ ett skäl för att åka ditt någon gång haha! Åååå modell hmm? Med min näsa? oKEEEEEEEEY :P <3

2009-03-30 @ 16:13:32
URL: http://annijsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0