att.ha.ett.liv




maten blev super god o jag är fortfarande helt mätt, men nu ska jag o babe fika lite ;D

jag har inte så mycket mer att tilläga. har inte gjort ett skit idag - jag som borde plugga lite mer till min tenta jag har i nästa vecka.

idag har jag kollat upp lite utbildningar... o inte vilka som helst, utan makeupartist utbildningar. jag hittade faktiskt en jag vill gå i malmö ;D får se om jag kan få det gjort snart, hade varit jätte kul iaf !

då ska jag väl dra mig o glo på dirty sexy money. imorgon måste jag skriva ut /kopiera en massa papper på bibblan (jag vet helt ointressant) sen ska jag se vad som händer. antagligen inget roligt men på fredag ska jag träffa 3 gamla klasskompisar från högstadiet o ska se om jag kan få med några fler, marcello du hänger väl på?? det kommer bli en låååång fika, på espresso house så klart !

nu är mitt te klart, puss hej!

Kommentarer
Postat av: Arlinda

Tjenna nu har jag uppdaterat :)hihi



Jasså vad var det för skola i malmö då?

Min kompis gick oxå sån utbildning i malmö och det gick bra för henne :) pusspuss

2009-03-04 @ 22:53:08
URL: http://arliiinda.blogg.se/
Postat av: m.donross

hahahaha jaa, jag minns! hahahah fyfan. helt sär ! iiih ;P

2009-03-05 @ 01:33:13
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0