det.är.inte.lätt.att.vara.söt


då ska jag ut sista runden med lillen o sen ska vi sova... han har faktiskt redan somnat men jag orkar inte att han väcker mig kl 6 på morgonen.

igår när vi var ute o gick, "den lilla familjen", så skulle alain fortsätta till jobbet. jag o cocos vände för att gå hemåt men cocos ställde sig på bakbenen o kollade efter alain.. han förstod ju inte varför han gick iväg bara så där. jag lyckades på ngt sätt jag tappa kopplet så cocos springer, tvärs över parkeringen mitt på ga, till alain !! jag försökte jaga honom men han e så snabb den lilla rackaren ;) så när han väl kom fram till alain började han hoppa på honom o ville pussa honom. sen la han sig ner på marken så alain fick klappa honom på magen.. haha. lilla cocos, alltid lika söt. trodde han skulle bli påkörd.

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0