i´ll.be.back

då va jag tillbaka på bloggen igen! äntligen söndag vilket innebär vila.
när man kämpat sig hela veckan vill man ju ut på fredag o lördag o hitta på ngt kul.

fredagen: träffade cello på stan. först drog vi till eh, babbla en massa o snacka om gamla minnen så vi fick skrattattacker. jag kunde inte andas så mkt jag skrattade. vi drog oss vidare till café viva där de va packat med folk. men värst va när jag inte kunde betala med mitt kort! ritkigt pinsamt, hatar sånt. o jag sa till hon i baren jag har pengar på kontot, hon gav mig sån mhhmm-jag-vet-att-du-har-pengar-blick! ville bara hoppa på henne.. men marcello fula sig med henne o sa att dom skulle stå för vår fika! haha :) det löste sig till slut, fick plocka fram ett annat kort. vi drog oss ganska  snabbt därifrån efter att ha kommit fram till vissa grejer som ni kommer få se om ngr månader ;D o skulle ta en runda på stan, där stod en gammal man o sjöng lite o spela på sitt instrument o där ville jag o marcello dansa medan han sjöng men vi gick snabbt vidare. min killkompis ringde o hämta upp oss, körde hem cello o sen va de raka vägen ner till babe på jobbet. vi stängde butiken sen ut på stan. träffade två tjejkompisar o gick runt halva stan, det hela slutade med att vi hamna på mc o åt oss feta.

lördagen: tog en runda med mammi på stan, käkade pizza o sen åkte vi hem till henne där jag somnade, var helt slut körd. åkte hem för att fixa mig inför kvällen, som inte alls blev som planerat. det fick blir tivoli ist för vår del, lite dans o lite skratt o sen självklart ett fint avslut på mc! haha ;D vi kom inte hem förren kl va halv 6 (egentligen halv 5

just nu: vaknade vid 12 men är sömnig o ska gå o lägga mig snart igen. finns ju inget på tv :/ men först ska jag skriva om förändringen i mitt liv o sen så ut med hunden. återkommer snart igen! håll ut! ;D

Kommentarer
Postat av: LoEm

Vad tycker du om klänningen från asos?

2009-03-29 @ 14:47:07
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0