idag.imorgon.förevigt


mr. and mrs bond...



idag är det vår dag älskling. 4 år har vi kämpat, bråkat, skrikit, skrattat, gråtit, gått igenom en massa ont o gott. ändå har vi hållit ihop o jag vet om att detta bara är början för oss två. du vet att du är min allra bästa vän, den som jag vet aldrig sviker mig, den som alltid finns där mig för mig och jag finns där för dig med, det vet du. du är den jag kan vara mig själv med, den jag kan vara löjlig med och den jag kan dansa regndansen med hahaha ;D

älskar dig, idag, imorgon, förevigt ! du är mitt allt ! ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Arjeeta

Aw såå fin bild (L)

ni e så söta ihop, var galda att ni har varandra o uppskatta varandra, det gör ni redan vet jag om. Lycka till o hoppas på fler fler år framöver i framtiden! (L)

2009-04-01 @ 00:20:22
URL: http://arjeeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0