jag.dör.av.hunger



vilken söt liten bebis.. min lilla kotte ♥


har besvarat alla kommentarer..

dagen blev inte riktigt som planerat. skulle va hemma o tävtta o städa men ble klar tidigare. stack ner till norrahamnen idag igen, med emma denna gången ;D (skulle ringa dig tomat men jag hade redan sagt att jag skulle sitta hemma idag o så hade du antagligen också kommit hem då, lite sent o höra av sig då).
o så drog hon med sig 2 killkompisar på köpet .. cocos var självklart med oss.

hann hem innan tvättstugan låste sig o nu ska jag strax äta: potatisgratäng och kalkonfilé.

träffade marcello av en ren slump på af? aja, där samlas alla vi svartskallar, araber o ziggisar, hahaha ;D
marcello tog jätte fula bilder på mig, som vanligt, o så lägger han alltid ut dom på sin blogg. killen älskar att skämma ut mig..
men tomat? du missa mig på hamnen, jag va riktig rich-bitch med cocos lillebror på axeln hahaha ;D

nu måste jag äta. e super hungrig.

Kommentarer
Postat av: Anna

naaw vilken sööting!

2009-03-20 @ 19:42:21
URL: http://pannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0