jag.pallar.inte.skit.jobb

goddag!

idag har jag inget vettigt o göra. sitter med mina böcker men orkar inte plugga..

solen har gått i moln o vädret e så tråkigt. blir hemma hela dagen idag.

igår promenera jag o cocos ner på stan för att möta upp min kompis men när vi väl kom ner ville hon att vi skulle shoppa lite. men jag e helt broke, så jag fick hoppa över shoppingen. hittade en fin väska för 99:-, billigt o bra o nitar va det också. men kände inte för att slösa den hundringen på en väska. har viktigare inköp att göra nu typi  tio veckor framöver ;D

när hon hade spenderat ngn tusenlapp o vi skulle ner o fika då ville hon inte fika längre, för de va för kallt ! haha du ska få tillbaka M ! hon trodde jag skulle få ta med mig cocos in på falhmans, men visst lycka till !
aja, fikan tar vi en annan gång.

blev erbjuden ett jobb på en pizzeria/restaurang idag, men näe jag orkar inte leka servitris o jobba 10-12 timmar varje dag, nu när jag endå pluggar på ett håll samt "pluggar" med annat  - mer om det imorgon !
så fall skulle jag jobbat på helgerna men när ska jag då få lite lugn o ro?! äsch !

nu ska jag tillbaka till mitt plugg,
imorgon flyller min älsklings alban år, och  vi ska ses på dagen för att fika på hamnen, precis som vi gjorde på hennes födelsedag för 5 år sen!! shit, va tiden gått fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0