kjolen



..kjolen jag köpte igår på gina, 199:-. tror dock jag ska lämna tillbaka den... tycker inte den sitter bomb på mig. ginas kläder är typiska anpassade kläder till smala/långa tjejer... typ. tänk på oss med kurvor? riktiga kvinnor? hahaha ;D
alain absolut hatar den, han säger att han kommer bränna den om jag behåller den. :/

jag har inte gjort ngn nytta idag.. lagade mat i ngr timmar. det fick bli: smördegsinbakad kyckling med mozzarella o champinjoner och potatis kuber med massa grillkrydda och sparris :D

nu äntligen sitter jag ner o tar det lugnt! ikväll ska vi ut, vet dock inte var?
är sugen på fika, men vet inte vem jag ska ringa.. inte för att jag har 25 personer att välja mellan hahah :D

får bli lite bloggande ist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0