me.today



jag o lillen, vi matchar bra med min päls ;D



åh sötis..

tog inte många bilder idag...

folk på stan va helt sjuka idag, kallade mig paris hilton? trodde jag bar cocos på mina axlar?
jag får faktiskt flipp på sånt folk, för när dom ser att ngn ser bättre ut än dom eller klär sig finare är dom så börjar dom spy ut taskiga kommentarerna.. typ säg bara, snygg du va ida. håll inte på o försöka trycka ner mig?

anyway.. marcello kom också ner till hamnen. så vi satt o babbla tattoo o framtid. vad gör vi av våra liv egentligen? :(

jag e sugen på att gå en runda nu ! ska se om klämmisen ska med, iförrigår va vi ute o gick 12 - 2 på natten ;D

Kommentarer
Postat av: G*

haha så söt den hellokittyn som kommer fram är;P undrar hur du fixa den så. Ha det bra (:

2009-03-18 @ 23:08:23
URL: http://gresas.blogg.se/
Postat av: m.donross

hahah åh spaaam, sant, vad gör vi med våra liv ? VAD vill vi bli när vi blir stora ? :S <3

2009-03-18 @ 23:16:57
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0