M.U.A

 
club cards



den make up artist utbildningen som jag ska gå finns i malmö. skolan heter : international makeup center, de sägs vara europas ledande makeup skola...
de samarbetar med make up store, som är moderbolaget till skolan,

just därför får man ett startpaket med sminkprodukter värde 15.000:- just från make up store , underbart !
och på köpet får vi ett kort som ger oss 40% rabattmake up stores sortiment ! ;D

utbildningen sätter igång den 6e april, 6 dagar kvar !
så det kommer bli mkt bloggande om smink o ni kommer få hänga med mig från starten till slutet o sen när jag ger mig ut på arbetsmarknaden. då är det väl lämpligt att lägga till en ny kategori här - makeup!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0