efter.regn.kommer.alltid.solsken



idag har varit en toppen dag, länge sen jag kände så !

var med mamma på stan , vi shoppade lite sen blev vi tröttna så jag bjöd henne på kebbab :D
köpte två fina tröjor/tunikor från gina (visar bild imon) o sen hittade jag inte så mkt mer... eller jo, min mascara var det ngt. kampanj pris på, inne på h&m ,så jag slog till !

vi åkte hem till mammi, hon färgade mitt hår, kolsvart såklart, och klippte topparna till mig. sen klippte jag henne som vanligt o noppade hennes ögonbryn, är ju bäst på det! :D o så fikade vi resten av kvällen. mamma bjöd cocos på fika också, för hon tyckte synd om honom. haha ;D

och jag pratade med mamma angående en super viktig grej jag viill få gjort och hon tyckte jag skulle genomföra det. så underbart när man får stöd o hjälp av sin familj ! men men.. mer om det när det börjar bli aktuellt.

ska gå o lägga mig strax, måste ut med fula cocos först. åh, orkar inte med honom haha !
natti natti

Kommentarer
Postat av: Arlinda

Hej du!



Hmm är inte säker men jag är nästan hundra på att hon gick sin utbildning på makeupstudion i malmö :) Men jag träffar på henne imorron så kan jag fråga då :) eller om du vill så kan du juh sj få prata med henne om du har ngr frågor angående utbildningen :D hihi



Kramis

2009-03-08 @ 14:34:55
URL: http://arliiinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0