number.one

jobbet som jag berättade om för ngr veckor sedan -fristående hudvårdskonsult, men aldrig avslöjade vilket varumärke det handlade om tänker jag nu berätta lite mer om.

nämnde att det var sveriges bäst säljande hudvårdsmärke och som omsätter cirka 850 miljoner kronor årligen (2008)
produkterna säljs inte i butik utan allt sker per konsultationer där man noggrant går igenom produtker o får tillfälle att testa hela serien (helt kostnadsfritt)

vilket märke pratar jag då om..?
... mary kay !



det var inget märke jag kände till när jag fick detta jobberbjudande. men det låter väldigt lockande o kräver inte mkt av ens tid. allt handlar om hur mkt du vill tjäna.. vill du tjäna mer än 5000:./månaden får du nog jobba 2 dagar i veckan annars räcker det gott o väl med att arbeta en dag i veckan, i säg så där 6 timmar per dag.

antingen har du det som ett heltids jobb men många väljer att ha det som ett extra jobb under studietiden.

enda problemet är att det är så tråkigt att jobba helt ensam med sånt här, ingen som är intresserad av att bli en fristående hudvårdskonsult? hör gärna av dig om du är intresserad ;D

Kommentarer
Postat av: Alexandra - vadfanskajagheta

sv: absolut:D



gud vilket bra jobb:O synd att du inte befann dig i uppsala! Annars skullejag va grymt intresserad

2009-03-13 @ 19:28:41
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Linda

Nu är all snö borta iallafall

2009-03-13 @ 22:33:12
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Arlinda

Hej snygging!

Tack så mkt!

Fan vad kul det låter bra hade varit med på det faktiskt behöver de mer folk?? :)hihi

Älskar smink!

Pussar

2009-03-14 @ 17:22:37
URL: http://arliiinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0