ego


så här snygg blev min hall efter det att jag hängt upp mina 9 tavelramar :D framkallade svar/vita bilder men var självklart tvungen att framkalla bilder på mig själv också haha :D i know, i´m ego.

min mobil cpar sig? jag försökte klicka mig till menyn men nu har den hängt sig o går till menyn o tillbaka till "framsidan" automatiskt hela tiden. en sprillans ny mobil borde ju inte vara så kass .. ?

idag har jag gjort en massa. är helt slut nu.  har sprungit runt som en yr höna. men äntligen sitter jag ner o har fete ångest inför imorgon, för då skulle jag egentligen ha gjort min tenta! men neeeej, ja kommer inte klara den så inte lönt att jag åker upp till göteborg ens o försöker ! pessimist!

sitter nu o glor på g.a på kanal 5 o ska  fixa till min päls som jag köpte i höstas, tror det är en blandning med kanin o rävpäls, skit fin iaf! - har råkat dra loss en bit på ngt konstigt sätt :/

Kommentarer
Postat av: Arlinda

Hej du! Jag har pratat med henne och hon tyckte att makeup studion var bättre än den andra pga när hon hon pratade med de andra så kändes det som om de ville åt pengarna bara och när hon gick till makeup studion så var det intervju där de frågade henne en massa frågor och frågade inte bara efter pengar och på makeupstudion får du dessutom en hel sminkväska med en massa smink som kostar typ 18-19000 kronor och på den andra får du tio procent rabatt på smink du köper. Hon tkr makeupstudion är mer professionell och många som gått där har kommit långt. Finns en som gått där som sminkar ashlee simspson m.m. Hon tyckte du borde gå och göra ett studie besök på skolorna där du kan se vad de håller på med eller bara ringa in och vilja vara prov modell för dagen o då ser du dessutom hur det går till. Hon gick där för tre år sen och är hel nöjd med sin utbildning hon aldrig ångrat sig och fått en massa jobberbjudande. honsa dessutom att det blivit ännu bättre med åren!

Kramis

2009-03-12 @ 00:39:22
URL: http://arliiinda.blogg.se/
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst.

Superfin blogg! :)



Ska vi följa varandra med bloglovin? Säg till när du har lagt till mig (bara om du vill såklart) Så lägger jag till dig!

http://www.bloglovin.com/blogg/349948/-ie-g---beroendeframkalla



Ha en bra kväll! :)

2009-03-12 @ 00:49:04
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: © A N N I S P A N N I S - Design, tävlingar

Idag hjälper jag dig om du behöver en ny bloggdesign!

(blogg.se/webblogg.se)



-> http://akolan90.blogg.se

2009-03-12 @ 13:04:46
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0