ut.med.det.gamla.in.med.det.nya

vaknade nyss från min sena eftermiddagssömn. kände mig så otroligt trött! jag la mig tidigt igår, runt halv 1 sov jag o jag vaknade strax efter 12 i morse. så har ju sovit i tolv timmar...

igår va jag uppe hos mamma halva dagen med cocos. vi åt o bakade. blev hämtad av en killkompis o vi skulle egentligen plocka upp min man men han sega sig så vi körde fram o tillbaka på stan istället o rökte en massa o prata om allt som fanns att prata om? önskar jag hade en tjejkompis som honom. saknar att ha en sån "tajt" tjejkompis...

när jag bodde i gbg tjatades jag sönder av kompisar att jag skulle göra tid till dom när jag väl kom hem till helsingborg men nu när man väl är här är det ingen som bryr sig? jag är så himla trött på att det alltid ska vara jag som ska höra av mig o ingen som ringer mig ! när jag tänker efter är det nog bara en person som ringt o planerat lite, om man kan säga så. den person jag minst förväntade mig skulle höra av sig har endå ringt mig ett par ggr, det uppskattas marcello...

jag är less på allt, jag är less på mitt liv, jag är less på folk i min omgivning.
men till höst så flyttar jag, jag flyttar utomlands. känns skönt att få starta ett helt nytt liv o inte bo i sverige...

finns väl bara en sak kvar för mig att säga, ut med det gamla o in med det nya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0