vår.dag

värst vad jag varit upptagen idag.. :D

vi var uppe o sprang på väla i typ 4 timmar och gjorde narr av allt!

jag köpte en jätte cool nit-kjol från gina (behöver ngt med nitar till våren, nu fattas bara ngt med fransar), sen så köpte vi typ platsdekor till väggarna... tänkte klippa till ngt men vet  ni vad?

...jag vann nyss en akution på tradera på en riktigt cool väggtext för 106:- !! :D

så här ser den ut.. orkar dock inte klippa bort info.texten längst ner. :D



hittade en skit fin levis väst på väla, med en massa nitar men f-n va den var dyr, 999:- , kryddat för en väst som enbart ska användas under vår/sommar!
gardinerna som vi skulle köpa hittade vi inte, som vanligt. vi kommer nog aldrig hitta snygga gardiner ! :/
vi käkade på mc sen köpte vi med oss fika som vi åt på bussen. och det var hela vår dag och vi, eller kanske ska säga jag, skrattade så mycket på bussen, om ni bara visste vad alain gjorde på jobbet idag hahaha.. utskämd! ;D

men nu ska jag äta o dricka en kopp te.  det snöar för fullt där ute och snart ska jag ut med cocos !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan va cool gumman :D

2009-03-13 @ 09:40:06
URL: http://icewoman.blogg.se/
Postat av: m.donross

haha ja, fick insperation av hennes ;p ja.. den är lite lång, men den symboliserar min mamma och mig ;p aah fan va najs pamo. Jag har också tänkt på den på fingret. Gör det P det kommer vara ascoolt. <3

2009-03-13 @ 14:59:08
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0