var.tog.solen.vägen



hej hopp.

här sitter jag o latar. har haft fullt upp hela dagen, med mitt kära plugg.

känner mig lite nedstämd idag, som så många andra verkar göra? pratade lite hastigt med en tjejkompis o hon va lika nere som mig.

saknar solen gör jag.. hoppas det klarnar upp i veckan så jag o babe o lilla cocos kan ta oss ner till hamnen o softa.

märkte nyss när jag va ute o gick en runda med cocos att araben här brevid säljer comviq kompis för 70 kr, vilket kap alltså hahaha.. om ngn. vill spara in en 5a är det bara till o bege sig till carl krooks gatan 50 typ, en arab-forex butik. najs !

näe nu ska jag hoppa in i duchen o glo på tv resten av kvällen. idag blir det project runway ;D

Kommentarer
Postat av: Sabrina

SAKNR DIN HUND! hahaha såå sööööt men vi ses snart gumman hoppas jag på.. Har du inte tagit reda på vem de ee?? FAN JAG VIL LVETA!!

2009-03-24 @ 10:47:18
URL: http://zabriiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0