Dag 18 på MAKE UP STORE

Dagens lektion handlade om fransar & bryn.
Vi noppade varandras ögonbryn sen färgade vi brynen och ögonfransarna. Första gången jag färgar mina & färgar ngn. annans , och det gick skit bra samt blev skit snyggt ! :)

Har inga bilder att visa...

Imorgon har vi möte kl 2, vi ska gå igenom modeshowen som äger rum nästa vecka. Vi ska se vilket tema det ska var, gå igenom sminkningar och kläderna som ska användas och så prata med frisörerna. På schemat imorgon står det 20-tal... hmm.. får visa bilder imon ! Ska tillbaka till mitt tv tittande nu och slänga in en bild på en sminkning som jag gjorde för ngr timmar sen - leopard inspirerat ! ;) grr ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0