Dag 21 på MAKE UP STORE

Måndagen hade vi ngt som kallas: Sminkmärke. Vi skulle ta med oss en bild på en makeup (inte från make up store).
Sen skulle vi kopiera den, dvs. sminka på exakt samma sätt, bara för att lära oss blanda till färger.
Jag använde enbart "vanliga färger" som, blått, rött, vitt, gult, grönt och titta vad mkt jag kunde göra..
En otroligt bra övning !! :)



Här har ni min sminkning och jag skulle försöka göra likadant...
Turkost, cerise, orange, lila, gult och oranga läppar.




Voila, cosmina med en snygg färggrann sminkning !



och här är en till...



Så här såg bordet ut när jag var färdig... och..



.. så snygg var min han efter all blandning av färger jag gjorde.

Jag var skit nöjd, läraren var skit nöjd och så var den 21a dagen slut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0