Dag 24 på MAKE UP STORE

Efter 50 talet kom 60 talet.

En av de kändaste personerna detta årtionde var Twiggy.. Självklart fick det bli en twiggy inspirerad sminkning.
Jag fick sminka mig själv.. inte så kul när man gör en helt ny sminkning. men men.. skulle sminkat med en tjej i klassen fast hon hade en massa problem och hela dagen var kaos och polisen kom till skolan? jaja, inget vitkigt.

Kolla så het jag blev..



Framifrån...



Vänster...

¨

Höger..

.. och så en bild på enbart ögonen:



Fräscht va? Skuggorna blev skit fina tyckte ja.. den högra svart/gråa linjen är ngr milimeter högre än den vänstra, annars såg de bra ut !
Fräsh va?

Kommentarer
Postat av: K

RIKTIGT snygg sminkning kakan min, oh blir så avis!

2009-05-16 @ 18:28:17
Postat av: hanna

Du måste köpa smink åt mig fan! har du rabatt?

2009-05-16 @ 19:26:29
URL: http://hannabaerentsen.blogg.se/
Postat av: PAM- MAKE UP ARTIST!

>sv. K: tack :D Jag kan ju sminka dig så i nästa vecka om du vill? Jag behöver öva på sminkningen, den blev inte så bra. Så jag kan sminka dig sen så kan jag fota dig :D så blir du twiggy kopia :)

2009-05-17 @ 12:49:28
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0