Dag 25 på MAKE UP STORE

Dag 25 hade vi modeller med oss, vi skulle sminka äldre. Det är ju helt annorlunda att sminka en person som har rynkor och är väldigt mörk under ögonen...

Jag tog med mig mamma till skolan. Vi hade så himla kul! Vi började dagen med frukost på espresso house som vi åt på tåget. Sen var det raka vägen till skolan, mamma blev sminkad och jätte nöjd med sminkningen! Och jag & hon sktratade så mycket på skolan. Jag höll på att kissa på mig och jag började gråta så mycket jag skrattade. Tårarna bara rann.. Ingen fatta va som  va så roligt i.o.m mamma pratade på arabiska.
jag vågar nog inte ens berätta va som va så roligt här på bloggen haha :D


min nya favorit, Cookie Dough. Vaniljglass, med choklad och kakdegbitar..jag dör.




Sen så sprang vi runt på stan, åt china box och Ben & jerrys glass ! Gud va gott det va!! :)
Jag köpte swarovski  kristaller som jag ska använda om ngr veckor. Då jag ska göra en fin makeup på emilie :D

Sen så åkte vi hem...
Umgicks med min man resten av kvällen och vi gick på bio, såg State of the play? tror den hette så..
riktigt bra.. men lite invecklad? aja, har inga bilder från dagen!

Kommentarer
Postat av: Emilie K

HIHI jag ska bli så fin (;

2009-05-16 @ 18:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0