Dag 26 på MAKE UP STORE



igår hade vi temat: privatkurs. Dvs. ni vet en sån privatkurs man kan ta på makeup store för 495:- och så får man produkter till samma pris.

Vi hade tagit med oss egna modeller men vi fick ju inte sminka dom utan läraren roterade modellerna ist.
Jag fick sminka tjejen här ovan... i.o.m jag är så dålig på namn så kan jag inte berätta vad hon heter?

Lektionen gick ut på att låtsas att hon var en riktig kund & att jag jobbade på make up store där jag skulle göra en sminkning som hon vill ha (dags-/kvälls makeup) anpassa färgerna på sminket till hennes behov/krav...
VI kom ganska snabbt övererns om att hon ville lära sig hur hon kan använda en lila skugga. Jag plockade fram den jag tyckte skulle passa henne bäst och matcha den med en guldig skugga. Resultatet blev jätte bra & hon var mer än nöjd vill jag lova. Hon blev så glad och det gjorde mig glad !  :)

Att läraren var nöjd med sminkningen och tyckte jag valt rätt färger på skuggor + läppar var ju ännu bättre :)

Mission Accomplished.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0