Dag 33 på MAKE UP STORE

Detta är då bilderna från igår. Då hade vi ngt som kallas trend sminkning. Dvs. en sminkning som ska kunna sätta en ny trend. Det ska vara en sminkning man kan gå ut med och därmed inget extremt...

Jag fick iden kvällen innan att göra ngt som ser ut som tatueringar i huvet, en massa text i huvet.
Men iom. man ska kunna gå ut med sminket så höll jag tillbaka lite.. Det fick bli text på ögonlocken, typ som New york, yeah babe m.m.






Där har ni den...  det var lite annorlunda. En ljusbas, inget rouge bara shading (skuggning), ljusa läppar gärna oranga toner, vit skugga och text! Texten blev inte helt som jag tänkt mig. eye-liner borsten e skit kass haha. Vissa bokstäver va svåra att göra... från början ville jag skriva med skrivstil men de hoppade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0