Dag 34 på MAKE UP STORE

Då ska jag berätta om min helvetiska dag. Fick som jag nämnt tidigare sminka med en bitch. Har sagt att jag aldrig mer ska sminka ihop med henne! Aldrig! Hon lät mig inte använda hela min tid som jag har tillgodo. Utan jag skulle vara klar efter hennes schema och hennes modell hade kommit så sa hon till mig: Min modell ska inte behöva vänta på mig!
Jag pratade faktiskt med hennes modell och informerade om att hon skulle dröja lite. Det var helt OK. Men denna bruden ville stressa mig bara... säkert för ja inte ska hinna göra ett bra jobb. belive me, har aldrig under dessa 7 veckor gjort en så kass sminkning som jag gjorde idag!!

Hon skrek på mig att jag skulle snabba. Hon skällde ut mig & sa nu räcker det. Men när hon sminkade så tog hon sin tid, ca en timme på sig. Mmm... very nice bitch.

Vill ni se fulingen?



Hon kan inte le. alltid lika sur. Men men.. nu ska vi snacka sminkning.
Väldigt kallt runt ögonen... kanppt mascara. Det fick bli svart mascara på den nedre fransraden, brun skugga i globen, beiga ögonbryn. Sen läpparna visste jag inte ens vad jag ville göra så de fick bli typ som på MAC sminkningen...

Är inte hel nöjd med sminkningen men det fick gå. Fick aldrig min tid att tänka igenom.. men jag tar det. Så här kan det faktiskt vara ute i arbetslivet, stressigt värre!

Läraren fick bortse från kärringens gnäll och tyckte det var en bra/cool idé - as usual !

Kommentarer
Postat av: me me me

Shit, vad jobbigt!



2009-05-30 @ 01:19:54
Postat av: hanna

åh gud inte hon haha. tänk bara på att du gett hennes kompis din bloggadress!

2009-05-30 @ 09:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0