fredag.tv.godis.myspys



vilken lång dag det varit...

har passat lillen hela dagen & pluggat. nu så får han inte äta ngt på 24 timmar, men ja måste se till att han får rikligt med vatten. en gång i timmen tar jag fram en lite tesked o matar honom med vatten. annars vägrar han dricka ! imorgon ska han börja få mat och då blir de ris o torsk o annat kött. det kommer han iaf. att älska !

han har iaf. inte kräkt idag o han bajsar inte heller. min lilla hebbo ! vill ju bara han ska skutta runt här hemma o lägga bollen framför mina ben så ja ska kasat den till honom. men han är faktiskt lite piggare, vi va ute på gården o sparka boll o han verkade va glad. nu sover han gott här brevid mig i soffan...

jag är helt slut har ju inte sovit ngt inatt. ska lägga mig vid lillen o vila en stund, han är en toppen kudde faktiskt ;D haha

det får bli mer upptadering imorgon ist. trevlig fredags kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0