HEJ HOPP PILLE SNOPP



Hej hopp! När ja väl brukar säga hej hopp, så blir det alltid: hej hopp, pille snopp! men det känns lite dumt att skriv det här va. hahaha :D  .. därför skriver ja bara hej hopp här..

Idag har det vatt en fullspäckad & trevlig dag. Började med att ja mötte upp Hanna på knutan halv 8 imorse. VI åkte ner till malmö, hon blev sminkad , men inte av mig för idag roterade vi modellerna... så ja sminkade en klasskompis modell ist. Bilder får ni imon! Vi åkte hem vid 11. Jag kom hem åt lite & sov en timme. Drog ner på stan, skulle göra en hälsokontroll hos fröken doktor. Jag blev fattig idag. För 17 minuter betalade jag 650:- ! :/

Men va tvungen att göra undersökningen, för att ja ska komma in på min utbildning utomlands. Kan ni fatta att hon har en timlön på typ 2000:- ? Mmhmm, det kommer jag också ha om 7 år - wait & see ! :D

Drog hem, gjorde en lab i kemi, drog ner igen på stan, mötte upp min man efter jobb. Köpte världens godaste glass på Mc, den med marränger? Tog en låååång promenad på stan. Träffade lite folk ja kände... bla. Marcello. Som promenerade med oss hela vägen upp till söder. Sen så stod en gubbe och babblade med oss i 1 timme typ? Han skulle lära oss hur man handskas med hundar. Marcello måste slänga iväg så tröga kommentarer så jag kunde inte hålla mig för skratt. Jag dog ! Och mannen bara babblar & jag skrattar... och marcello säger hela tiden: Mistoooj ! hahaha :) aja, kan du inte zigenska så fattar du inte grejen! hahah... marcello: Me bouchevav mougla? de e väl rätt... eller krash moure mish? hahahaha ;D lite kan jag...

Lagade mat o va ute på gården med cocos + grannen o deras hund. Orkar inte lägga in bilder från idag, dom kommer imon. Nu ska jag glo tv och få min skönhetssömn jag är ju så otroligt ful. God natt !

Kommentarer
Postat av: me me me

ska du plugga utomlands också, häftigt!

Blir det en "vidareutbildning" eller inom ett helt nytt område?

2009-05-19 @ 16:01:20
Postat av: PAM- MAKE UP ARTIST!

>sv. me me me: Det kommer bli en helt annan grej, är tillbaka hemma i sverige om typ 6 år och då kommer det hända grejer ;)

2009-05-19 @ 20:47:15
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0