HELGEN I RESUME

Har vatt lite dålig med bloggandet... det blir ju så när man har fullt upp.
Ni ska få en kort sammanfattning & lite bilder :)

Fredag: Kom hem död efter min långa bajsiga dag. Allt var dåligt i fredags. Kollade på tv till klockan 3.30 på natten. Jag skulle egentligen sova vid 1, men sen så började Saturday night fever med John Travolta (tror filmen heter så lr?)  Jag bara älskar alla gamla filmer från 80 & 90 tal! Så jag fastnade framför tvn hela natten...

Lördag: Vaknade vid lunch tid, promenerade ner till kulla med Cocos. Köpte frukost på espresso. Hälsade på min man på jobbet sen gick jag hem och diskade och städade lite tror jag. Pluggade fysik i 45 minuter, woow haha. Hoppa in i duschen & fixade mig sen bar det av mot stan. Såg min favorit Shan the man, han är grym faktiskt. Älskar honom! Men tyckte han va lite torr i lördags :/ han brukar va roligare. Vi var 6 pers. som drog oss till haket för att äta favvo maten. Därefter va det hampan som gällde, men vi ångra oss snabbt & ville cecka in tempel & ångra oss igen så det fick bli tivoli till slut. Var hemma redan vid 3.

Söndag / idag: Vaknade rätt tidigt, handlade på OJ, kom hem & fixade två tårtor som jag skrev om innan. Dom blev super fina. Och det finns bara 2 bitar kvar nu av varje tårta! haha.. vi e feta vi :)



Vill först o främst visa min sminkning igår.
Lekte lite ögonskuggor och mitt aprikosfärgade glitter.
Inte så bra bilder men ni ser iaf maken...



Här har ni min jordgubbstårta... sååå go´!



..och den feta prinsesstårtan, smakar godare än va den ser ut.

Och så har jag inga fler bilder, för mina outfits bilder blev helt kassa så ni får leva utan dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0