INTE MIN DAG IDAG

Hellu. Förlåt för det kassa bloggandet... var ju bal igår o allt. åkte raka vägen hem för att hämta lite grejer sen drog jag iväg till min första kund. Det skulle självklart bli en fin balsminkning. Och lyckades jag? Absolut! Hon var nöjd och jag var skit nöjd! Hon blev så himla vacker, vackrare än vad hon redan är. Smink tar ju fram skönheten i oss alla...

Hon bar även en av de finaste klänningarna. Detta året va helt skumt. Alla hade antingen blåa lr röda klänningar... hon hade en klarblå klänning, ni kunde se henne i City tidningen idag :) Sen så har tjejerna börjat med super tunna tyger på klänningarna.. Helt fult! Typ det såg ut som helt vanliga klänningar man festar i en fredagskväll?

Jag & babe luffade på stan och träffade J, vi körde runt o babblade om allt. Vi var hemma strax innan 11. Jag hoppa direkt i säng... Jag hade trots allt skola idag, skulle hålla i en privat kurs på MAKE UP STORE.. Det var en jävlig kund. Hon skulle på balen i malmö, var typ 17 år och trodde hon kunde mer om smink än mig... Hon klagade på allt! Mascaran var kass, kinderna röda, ögonskuggan för mörk på vänster sida aja... sååå mkt ! Men ni anar inte vilken vacker sminkning hon fick.. jag lyckades äntligen lägga en super tun eye-liner. Helt perfekt! :) Hennes mamma tyckte jag gjort ett jätte fint jobb, hon var super nöjd med dotterns makeup. Hon tyckte de såg naturligt ut, men endå perfekt till hennes klänning/balen och att färgerna var jätte bra matchade. Som ni säkert förstår kunde jag inte fota henne, annars hade jag visat.

Min morgon var helt bajs. Min dag var bajs. Allt började med att jag inte hitta rätt kläder för jag skulle ju jobba i butiken måste va svart klädd då. Sen så fick jag jobba ihop med klassens störigaste tjej! Tror ingen gillar henne... Hon ville jag skulle sminka henne på 30 minuter när vi vanligtvist har 60 minuter på oss. Berättar mer sen. Efter de fick jag världens besvärligaste kund som  trodde hon visste allt. Efter allt detta kände jag att jag förtjänade att shoppa lite. La ner en tusenlapp så åkte jag hem!

 Nu kommer bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0