Malmö-trip med lilla familjen

Fredagen i malmö var skit kul! :)

Vi åkte från helsingborg kl 10 typ, köpte med oss frukost från EH. Scones, Chai latte, cheesecake & kladdkaka.



Så här glad var min prins på tåget efter han ätit upp allt.



Och så här glad var jag... var helt inne i mitt posande hahaha :)
Mina ögonbryn ser lite ojämna ut ser jag här?




Sen så ville jag ta en till pose-bild ...



Cocos frågade om han också fick va med på en pose-bild.
Han är världens finaste, bästa, vackraste & bara min hund!! :)


Väl framme i skolan satte jag igång med att sminka alain, dagens tema var Look a like.
Han fick bli sminkad som/till mr. president, Obama. hahaha :)
Det gick skit bra.. läraren tyckte jag fått fram dragen och alla rynkor bra & dessutom blandat rätt färg :)
Det är skit svårt att sminka en ljus person så den ska bli mörkhyad, det är lätt att färgen blir för kakig typ..



Det blev väl bra? Det blir ju alltis snyggast när man ser det med egna ögon.

Vi var klara vid 1 och drog vi vidare på stan, träffade alains kompis & hans tjej.
Det blev en lång dag, vi var runt på hela stan. Köpte en tröja från Zara..



Nja, färgen syns ju inte riktigt. Men men.. 399:-



Små saker från H&M, ögonfransböjare 29.90:-
& ngn maskerad grej? Det blir bra rekvesita till en ev. plåtning. 10:-


Vidare åkte vi till Entré där vi bara tog en snabb titt, sedan lämnade de av mig på centralen där jag skulle möta upp Sandra för att ta oss till modevisningen...

Och så var malmö-trippen slut ... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0