Modevisning på Prins Bernhard

Jag berättade ju tidigare om hur mina kamera dummar sig... den har lagt av helt.
Får inte upp en enda bild från fredagen.

Men hittade ngr bilder på Sandras sida :)
Tänkte slänga in dom så länge tills jag fått resten av henne...



Bild 1, tjejen längst till vänster sminkade jag.



Bild 2: Tjejen till höger sminkade jag, (Victoria Secret modellen)
            Hon var snyggast av alla modeller.



Bild 3: Killen till vänster sminkade jag. Han var så himla trevlig & skämtsam!



Bild 4: Detta var avslutningen på badmodeshowen.
            Dom slängde ut bollarna till publiken hahaha :)

Kvällen gick bra. Jag lärde mig jätte mkt. Jag var nöjd till en början men när de gick på podiet då insåg jag shit, vilken skillnad sminkningen blir i riktigt starkt ljus. Vi hade sminknat modellerna för mkt tyckte jag :/
Sen när det gäller val av färg lärde jag mig också en del...

Men man lär sig.. Jag måste ut på flera såna här uppdrag, man lär sig så otroligt mkt!!
Toppen kväll faktiskt !

Det roliga var när han som höll i visningen (tror jag) ni känner igen honom som Gunter, artisten? kommer fram till mig och säger att killen jag sminkade var "för svart" han bara: han ser ut som en bandit ! hahaha :)
Jag va på väg att skratta sen höll ja mig.. inte så snällt att flabba honom rätt upp i ansiktet. För sminkningen blev bra... killen jag sminkade gillade det & de 3 andra killarna tyckte också det fint och ville också att jag skulle sminka dom på samma sätt. Aja, anpassning kallas det :)

Kommer uppdatera med fler bilder så fort jag fått dom!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så tråkigt att inte din kamera funkade, tur jag hade nån bild du kunde använda alla fall. ;) Det var absolut det roligaste jag gjort! Får hoppas vi får mer såna uppdrag av gunther. ;) Fin sida du har. Kram

2009-05-12 @ 18:30:51
URL: http://sandrasellin23.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0