PROUD

Helluuu .. förlåt för min kassa uppdatering. Gårdagen spenderades framför datorn i 13 timmar, jaaa hela min dag, från 10 på morgonen till 11 på kvällen satt jag som värsta datanörden  - och gissa vad jag gjorde?

... jag skrev prov ! Hade slutprov i biologi a och kemi a. Kemin gick åt helvete tror jag... men biologin gick bra.
Fick dessutom mitt betyg i biologi idag, jag fick ett MVG ! :) Vilken glädje... jag som bara ville ha ett VG men läraren tyckte jag gjort ett bra jobb under dessa 9 veckor. Äntligen är dom två kurserna avklarade och jag är sååå stolt över mig själv!

Det sjuka är egentligen hur mkt vi klarar av. Alltså vad vi klarar av att göra när vi verkligen vill ngt så otroligt mkt. Jag brukade vara helt slut i huvet efter 1 ½ timmes prov i gymnasiet, sen på universitet satt vi i 4 timmar och igår satt jag i 13 timmar och skrev prov, hade bara lunch i 1 timme.. Jag tror att vi kan göra precis allt, bara vi har styrkan och det har vi alla då vi verkligen brinner för ngt.

Nu väntar bara betyget i kemi, tror inte det kommer vara ngr svårigheter att få ett G där, och jag nöjer mig med det, så som jag tabbade mig på provet igår :/

Idag var det först skola... 80 tal idag, sista årtiondet. Bilder kommer snart...
Tog tåget hem direkt, lämnade av grejerna och gick med babe på stan. Vi åt som vanligt på haket & Cocos tiggde mat som vanligt haha :) Mötte upp J och luffade på stan. Köpte inget alls.. :/ Men jag träffade Emilie som jag ska umgås med imon. Jag ska sminka henne, en twiggy sminkning :) - Bilder får ni imon självklart!

Sen imon ska ja träffa en tjejkompis som jag ska sminka till balen , ska antagligen sminka henne + en till tjej :)

Här har ni 2 bilder från idag.. men dom fick bli i miniformat för jag ser hemsk ut, mitt smink har försvunnit helt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0