SOMMAREN PÅ LIDL



Då var kl 21.30 och som vanligt har jag äntligen tid att softa framför datan & tvn. Kollar på Grey´s just nu... alltid lika kul.
Håller även på att lägga över bilderna från dagens lektion, men även en sminkning jag gjorde för 3 timmar sen, en riktig vårsminkning! :)

Var ju på mitt gamla jobb & träffade cheferna, fick skriva på ett nytt anställningsavtal omedelbart och börjar på måndag redan om det behövs. Fick jobb för hela sommaren och sen så vill dom förlänga mitt kontrakt men får se hur det blir. Berättade att jag ev. kommer börja plugga. Men ni hittar mig på Lidl denna sommar med :)
Och bäst av allt är att timlönen gått upp till 103kr ! Woho :) haha..

Efter besöket på lidl hämtade jag hunden sen så åkte jag ner på stan och träffa min söta mona. Vi tog en liten shoppingrunda & pratade lite.

Aja, då får jag väl lägga in lite bilder nu då va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0