MAXA LÄGET























Har vatt uppe sen 11. Lekt lite med Cocos & nu sitter jag här med min goa frukost, scones från espresso house !

Cocos ligger precis här brevid mig och vilar... var tvungen att fota honom, han e så söt.



Imorse var älsklingen ute & sprang så Cocos hade  lagt sig i hallen och väntade på honom. Gick upp och hämtade han och la han brevid mig i sängen så sov han på min arm... sååå gullig min lilla hår-boll :)

Ville sätta upp våra lamell-gardiner men min tjocka man orkar inte. Han ska till gymmet ist och lyfta skrot. Jaja, får väl se vad jag ska göra? Ska iaf. upp till mammi senare idag en liten stund sen hem och glo tv. Börjar 9 imon, Hanna ska med och hon ska få en privat sminkkurs av mig på make up store :)

Jag är lite sugen på att göra en sminkning på mig själv just nu. Vet bara inte vilken sort sminkning? För ngr veckor sen ville jag göra den här Barbi loves MAC, maken (tror den heter så?) Kanske ska göra den nu snart då...

Igår kväll hade jag & älsklingen en mys kväll. Vi tände ljus i hela lägenheten, Vi bakade kladdkaka, åt glass, chips & kakor. Vi maxade läget, som babe säger haha :)



Vi åt faktiskt inte upp allt men nästan haha.

Cocos va också med oss.. han sov i mitt knä. Vi va ute med honom på gården och knackade på grannen så hon kom ut med sin hund. Dom sprang tills vi blev yra. Så när vi kom hem deckade Cocos direkt.

 
hahaha.. kolla som han sover. Han e så hårig så hans huve ser fett stort ut.

En perfekt lördagskväll för en gångsskull! Alain vill ju alltid dra med mig ut.. varje helg! jag orkar verkligen inte sånt.. tycker ju om att sitta hemma & softa & titta på film. Finns inget bättre...


Kommentarer
Postat av: Sandra

2009-05-18 @ 12:51:52
URL: http://sandrasellin23.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo jag vet, data killen ska fixa min dator i dag förhoppningsvis...

Så då ska jag slänga in massor av bilder!

2009-05-18 @ 12:52:41
URL: http://sandrasellin23.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0