Dag 31 på MAKE UP STORE

Idag hade vi studio/tv makeup.
VI skulle göra valfri nyhetsankare sminkning dvs. en väldigt naturlig sminkning utan en massa färg som inte ska läggas märke till.
Den andra sminkningen skulle vara till ngn cool programledare typ på MTV.




Här är den lite coolare sminkingen. Det fick bli rosa/lila/blått,
aprikosfärgad highlighter och blå eyeliner :)



Väldigt snyggt gjort, dock syns inget på bilden. Det ser bara ut som en enda röra tycker jag..
måste investera i en bra kamera snart verkligen. Har ju redan hittat den, en rosa samsung, väntar bara på sponsring av mamma haha :)



En väldigt enkel makeup, beige + brunt.
Jag glömde totalt bort att jag skulle matcha sminkningen till hennes ljusblåa skjorta så de fick bli brunt,
fast jag ville ha blått :/

Inget märkvärdigt med dessa sminkningar...
Imorgon blir det redaktionel sminkning tror jag det kallas ;D
Dvs. plåtningar till tidningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0