BLA BLA BLA

Då sitter man här & glor tv. Vatt ute med Cocosos o lekt lite och idag tvättar vi även här hemma. Så måste snart ner till tvättstugan. Har inget vettigt för mig, känner mig uttråkad. Men imorgon blir det lite kul, ska göra mitt första riktiga jobb balsminkning med andra ord, och sen dra ner och kolla på alla som ska till balen. Kommer bli skit kul ! :)

Resten av kvällen är jag fri och ska softa med min gubbe. På fredag ska jag hålla en privatkurs på MAKE UP STORE.. är lite smått nervös men det kommer gå bra. Innan dess ska jag hinna iväg och köpa mina nya skor - ett par chockrosa klackisar ! Och lämna in jobbansökan på ngr ställen i malmöe.

Just nu fick jag ett ryck, har bara lust att skriva av mig. Läste en tjejs blogg där hon hade fina ditker/noveller som hon självklart själv skrivit och kom att tänka på den tiden då jag älskade att skriva. Jag kunde sitta mitt i natten och skriva ner tankar som blev till mindre berättelser men det har jag tappat? jag orkar inte sånt... men det var så himla skönt att få ner alla sina tankar på det sättet... en slags terapi. Får se om de blir ngt att publicera eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0