Dag 17 på MAKE UP STORE

Dagens tema var: Reklam.
Vår lärare hade förberett 7 lappar till oss som det stod en viss grej på. Sen skulle vi sminka varandra och tänka att vi ska sälja varan. Jag fick det bästa ämnet, Malaco ! Tjejerna fick bla. världskarta, volvo, tandkräm ?

Vår lärare har brist på fantasi, helt ärligt, är det så svårt att komma på ämne? Bara ta typ en välkänd parfym eller havet vid maldiverna, så svårt är det inte. Aja, jag ska inte klaga för jag fick ngt bra och roligt.

Här kommer bilder...
- i want candy







Tanken var att denna sminkningen ska passa till en fotografering.
Läpparna matchar ögonskuggan, och så ska hon ha en lakris bit i munnen...

Fast om jag ska göra om sminkningen så hade jag gjort läpparna ljusa, nästan aprikosfärgade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0