STUDENTEN 08

Här sitter jag och kollar på bilder från studenten förra året, mitt år ni vet...
Gud va jag var smal... jag tränade ju som fan innan balen. Lyckades gå ner till 54 kg, har aldrig vägt så lite i hela mitt liv!

Idag väger jag 61 kg ! Jag skulle inte vilja kalla mig tjock utan jag har kurvor, är kvinnligt byggt, med en fet röv haha :D



Jag & Nermina, precis efter utspringet. Vi var skit glada för äntligen hade vi tagit studenten!
Och vi skulle slippa tych i resten av våra liv.



Här sitter jag & Hanna hemma i nerminas trädgård, champagne frukost,
men vi valde att köra alkoholfritt haha :D
Ser ni vilken pinne jag var?! Helt smal för f-n !



Bara ngr dagar innan studenten hade vi fått Cocos. Titta så liten & hårig han var..
min lilla hårboll.



Haha.. vilken min.



Och så här maxad va studenten förra året,
kommer bli kul att titta på årets studenter.

Det  är svårt att förstå att ett år gått så himla fort. Jag har inte gjort ngn nytta på ett år känner jag?
Eller jo, iof. har jag ju gjort det. Är snart klar med mina första utbildning och jag vet vad jag ska göra resten av mitt liv.
Sjukt egentligen, nästan varje dag tänker jag tillbaka till den mest minnesvärda & lyckligaste dagen i mitt liv, studenten 5 juni 08. Efter att ha varit tvungen att gå i skolan i typ 13 år var man äntligen fri. Denna dagen hade vi alla längtat efter men efteråt blev allt, hela livet så flummigt.

Ska iaf. bli skit kul att se studenterna detta året, det finns ju en hel del man känner :)
Hejar på dig Sabrina ;D


Kommentarer
Postat av: nermina

ufffffff du det var tider. du har rätt ALLT BLEV FLUMMIGT SEN. helt sjuuuukt ju. men vi var glada after all.!!

2009-05-28 @ 18:33:36
Postat av: Anonym

Amen gumman !! Hahaha sååå söööt du ee! och nämner mig habibiii du måste se miig!! jag kommer ha skit stressigt den dagen ja3ne du ska vara där i tid för att se mig om du kan!!?? Puss psus på diig habibiiii! <3 <3

2009-05-30 @ 17:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0