Helgen I Sammanfattning



Så här såg jag ut i torsdags, kl5 på morgonen när vi kom hem... mitt smink va helt förstört så de slipper ni se haha :)


Torsdagen: Träffade en gammal tjejkompis, satte oss på hampan & tog en cider. Hon skulle hinna med tåget vid 23, för hon hade jobbat hela dagen. Jag fortsatte med Alain & Co till Tempel. Där fanns bara små-fisar. Alla som nyss fyllt 18 var där...  Men vi hade kul endå. Kom hem och har för mig jag fick städa hela hallen för Cocos hade spytt & bajsar överallt. Stackaren var ju jätte dålig :/
Jag lyckades skämma ut mig totalt den kvällen... Går o håller alain i handen för att inte tappa balansen i mina 15 cms klackar. Men han är ju skit stressad för han håller på att kissa på sig. Alla andra går frmför oss. Sen så lämnar alain mig för att kissa i ett hörn och jag tar ngr. steg själv. Jag står o pekar på alain & skrattat åt honom sen så bara jag känner hur jag blir lite vinglig, tappar balansen och kysser marken, japp, jag flyger rätt ner i marken. Hade ont i min ankel resten av kvällen haha. Men vi alla skratta, t.o.m jag dog av skratt och alla trodde jag var helt packad som inte kunde stå normalt. Men ja, 15 cm klack är väl inte normalt? hahaha :)

Fredagen: Jag var fort. trött sen gårdagen. Var nere & köpte kebabpizza, singoalla kex och en malaco påse. Satt hemma & åt mig fet. Det är jag trots allt bäst på ! :) Sen var de inget mer med det..

Lördagen: Var ute på stan med min lilla familj ( Älsklingen och Cocos) vi åt pizza på haket - gott som f a n ! sen blev det fika på espresso och en runda om tivolit där vi köpte donuts :) VI träffade även en kompis & hans tjej. babe jobbade stängning så jag drog upp till mamma. Sminkade mig & blev hämtad av fröken joseph. Skämmde ut mig denna dagen också. Hade vunnit 50 kr på triss, gick in på 7eleven och skulle köpa cigg. Så frågar jag killen i kassan vad det är för skillnad på de olika slim ciggen ( horcigg som jag & marcelo kallar dom), han svarar att han inte vet för han röker inte. Då säger jag: Näe, jag röker inte heller. Men är inte ciggen till dig frågar han då? Klart så svarar jag jaa, dom e till mig. haha :) Det lät trögare än trögast. Men det är ju sant jag röker inte, va bara sugen på mina horcigg. Efter det åkte vi ner till pressbyrån & hjälpte babe stänga. Sen så stack vi, ngr stycken, till Bulls & hade en soft kväll. Och som vanligt avslutas kvällarna med Mc- mat ! :)

Söndagen: Var hemma igår, städade och pluggade och lagade mat. Tråkig dag.

Kommentarer
Postat av: sabrin

de var länge sen jag läste din blogg. VAr intressant att läsa den gumman. Hoppas de är bra med diig!! Puss puss / sabrina

2009-05-05 @ 10:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0