MAC MAKE UP

Well, här kommer min sminkning som jag höll på med tidigare idag.
Jag tycker jag lyckades rätt bra, eller vad säger ni?

  
sminkning från MAC.

Jag har faktiskt gjort mitt ögonbryn som hennes, problemet är att hon har mer mellanrum mellan globlinjen och ögonbrynet + att hon har kortare ögonbryn än mig, därför ser man inte den där lilla "svansen" på mig rakt framifrån...

Sen en annan grej som lurar ögat är att det ser ut som om de två blåalinjerna möter varandra,
men så är inte fallet, Utan min leverfläck är täckt med ögonskugga men den är så mörk så den ser ju blå ut och därför lurar det ögat.

En grej jag upptäckte idag är att jag behöver köpa Blend & fix, vet ni vad? det får bli veckans tips ! :)




Produkter jag använt:
Concealer -MUS,
Matt foundation tempel -MUS,
Matt foundation milk -MUS,
Eye-primer -MUS,
Micro shadow satin -MUS
Microshadow deep blue -MUS
Eye pencil blue -MUS
Läppenna russian -MUS,
Kajal vit -H&M,
Mascara -Loreal,
Rouge power -MUS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt !

2009-05-26 @ 09:15:45
URL: http://icewoman.blogg.se/
Postat av: Sandra Sellin

Du skulle ha vaxat över ditt bryn så hade du kunnat få till det exakt som hennes...;) SKitsnyggt annars!

2009-05-26 @ 18:06:41
URL: http://sandrasellin23.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0