Veckans Tips !



Här har ni en produkt som ni alla har användning av. Blend & Fix, 135:- på MAKE UP STORE. Den används för att göra alla torra/pulvriga produkter till krämiga skuggor, läppstift eller eyeliner. Har ni löst glitter hemma tex. kan det enkelt blandas ut med en klick Blend & fix för att få en glitter eye-liner ! Skit praktiskt...
 
idag har jag behövt göra min blåaögonskugga till en eye-liner men jag har ju inte köpt denna tuben än. Men det är skit smart, du kan göra din favorit skugga till ett snyggt läppstift eller varför inte göra din favorit skugga till ett krämrouge? På detta sättet slipper man tex. köpa 5 olika läppglans för att matcha till varje tillfälle. Man kan enkelt blanda ihop en fin färg med 2 olika skuggor & sen blanda det med Blend & fix och voila, så har man ett snyggt läppglans ! :)

Blend & fix finns även i andra märken... men jag har bara provat MAKE UP STORES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0